gossip


Sitter här vid datan och är sjukt glad :D vet ni varför? För att jag har nu de 2 senaste gossip girl avsnitten (avsnitt 18 och 19) från säsong 2. dessa avsnitt har jag väntat på i cirka en månad! och nu ska jag börja kolla igen, där jag slutade sist. Fyfan vad säsong 2 är bra! helt sjukt. jag blir helt fast. spänning , kärlek, konflikter... och massa skvaller och lögner... och snygga skådespelare (visst?!) XD det kan inte bli bättre :)

Jag avslutar denna jobbiga vecka med detta :D
/en glad Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

OCH snygga kläder har de också! För det mesta. :)

Hoppas du fått en bra start på denna vecka!

2009-03-30 @ 19:17:01
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0