Johanna testar glass!


Nu för någon dag sedan när den efterlängtade solen tittade fram bestämdes sig jag och mina vänner för att köpa varsin glass under våran rast i skolan. Glass (och choklad) älskare som jag är var jag ju tvungen att testa den nya magnum sorten "temtation chocolate". Och den var....helt galet god!
Tänk choklad glass med mörk choklad över och inuti massa vita choklad bitar och typ små choklad kakbitar..mums :D
Och en liten rolig typ ask den låg i, som en liten kista, haha!
Men men.. såklart är den dyrast av alla glassar, hela 22 kr kronor kostade den. Men jag kan säga att det var lätt värt dom 22 kronorna, för glassen var helt ljuvlig XD

Testa den! Ni blir inte besvikna :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Den låter ju hur god som helst! :O måste jag verkligen testa.



Sv; Tack så mycket! :)

2009-03-21 @ 18:36:00
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0